keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Retkeilyä ja hiekkalinnoja

Hei vaan kaikille...!

Ihan ensimmäiseksi pitää nyt juhlia sitä että mulla on 8 lukijaa!! Nyt on feimi olo. Kiitos kaikille erittäin paljon, ja toivottavasti pysytte lukijoina.

Päivän aiheeseen, eli kuviin. Oltiin siis eilen tiistaina koulun kanssa retkellä Seurasaaressa ja mukana oli uusi tyttönen (tällä hetkellä potentiaalisin nimivaihtoehto on Ariana, mutta...) ja pari ihan tyylikästäkin kuvaa saatiin otettua. Ja muistin taas miten ärsyttävä stock-vartalo voi olla. No oisit ostanu obitsun. Säälikää mua, mulla on vaikea elämä.














Jouduimme myös lokki- ja sorsajengin hyökkäyksen kohteeksi :D







Ja kun päästiin kotiin, jäin pihalle leikkimään hiekkalaatikolla, pahoittelut, valo-olosuhteet meidän pihalla on aika epämääräiset.

Mä käytin paljon aikaa ja vaivaa ton rakentamiseen, älkää tuomitko




MIKS NÄÄ LOKIT RIIVAA MUA!!!?? Tää yksilö säikäytti mut melkein hengiltä.









6 kommenttia:

  1. hhhh en ehkä kestä tää neiti on liian nätti <3
    sieviä kuvia c:

    kikii ~~!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ♥
      Kiiiitooooos ♥♥

      Haluuks joku muuten selittää ton kikii-jutun vai tarviiks sitä tajuta? :D

      Poista
  2. Niiiiiin söpö homohh cc:

    Sait sieltä seurasaaresta (ja hiekkalaatikolta) kivoja kuvia,
    vaikka stock keho onkin niin mukava :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täydellisen söpö :)

      Kiitos ♥♥ Jotenkin mystisesti unohdin tilata obitsun :D

      Poista
  3. Pär itkinkö hieman noille kikiieläimille???
    Lokit rakastaa sua ♥
    Ja nyt mä annan sun uudelle lapselle lempinimen, joka on päreläin
    päreläin on aika söpö hhh
    haluanko edes uutta nukkea nyt???
    ja tykkäsin noista hiekkalaatikkokuvista paljon ^^

    + onnea kahdeksasta lukijasta!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yyh lokit rakastaa mua liikaa ♥
      Ja helvetti ei mikään päreläin D:<
      Noi hiekkalaatikkokuvat on sitä luokkaa et "lol otan nyt täs pari kuvaa ja tungen tänne"

      Nyt on erittäin feimi olo

      Poista

Kommenttia saa heittää ~