maanantai 17. elokuuta 2015

Some kids never grow up














 Aikalailla Chihirolle omistettu postaus
Noi kuvat on viikonlopulta, mökiltä. Ja nyt sitte kärsin hyttysenpuremista, koska kaikki ötökät päätti muuttaa metsästä meidän mökin pihalle. Ja sit yhtenä päivänä viime viikolla mulla oli tylsää ja lavastin pöydälleni (mahtavatkuvauspaikat.com) tollasen ihme jutun :D




Ja kun mulla tänään oli (taas :D) tylsää, vaihtelin mun nukeille vaatteita ja kokeilin niille toistensa peruukkeja (Chi Arianan peruukilla: traumat loppuelämäksi XD), Chihiron kaulasta kuului rits ja kaulatapin ruuvi katkes. Ei siin muuten paljon mitään mutta: 
a) Mä en saa sitä ruuvin osaa ongittua sen kaulatapin sisältä
b) Mulla ei oo niitä ruuveja
c) Muut kaulatapit on äitin luona

Et toi lapsi tulee nyt olemaan palasina ainaki ens viikkoon asti. Yritän selvitä.

Millie

Ai niin, täs on teille pieni kuva-arvoitus, jota voitte miettiä sitte seuraavaan postaukseen :D

2 kommenttia:

  1. Waaah chi on niin söpö aina >u<
    Sillä oli kans tosi sösspsss mekko ^^

    Koita pärjätä chi kyllä. Sä selviät siitä ccc:

    Ja ootko sie kieroilija hommannu taas uuden nuken meijän selän takana?!!?
    Saat kyllä kuulla kunnias ku nähään koulussa :DD ok ei mut kuulustelen kuitenki ccccccc:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥

      Kyllä se selviää

      Siinäpä teille miettimistä >:D

      Poista

Kommenttia saa heittää ~